Apr 12, 2014

Perjalanan Ku

Assalamualaikum, selamat pagi.. Ok, hari nie nak bercerita kisah semalam yang kini hilang. Dua hari lepas, aku bersama girlfriend (my mom) bergerak ke Johor, JDT atas urusan yang berkaitan dengan tanah. Dari rawang aku gerak dalam pukul 6am dan sampai ke Johor dalam pukul 11 dua kali berhenti ke RnR dan tukar pemandu. Ok, nak cerita sedikit, aku bawak kereta taklah lagu sangat sbb kereta baru je lepas repair semua. Mak aku boleh hentam 120km/sejam. Wow, perempuan yang separuh abad dlm 49 bawak laju tanpa lesen. Dan aku tabik spring kepada mak aku. Power giler. Itu kisah pertama.

Setelah tiba dia Pejabat Tanah Kluang Johor, setel kan semua hal dan then we go to Kahang kg Ilham untuk melawat kebun yang telah lama ditinggalkan. Maklumlah Johor kan jauh. Selepas tu, Berkenan pulak dengan Baju sweater JDT, Kalau sisiapa berminat boleh pm aku


Boleh order terus ke twitter aku..

Kisah 2..
Terserempak dengan makcik nie, dia tanya kat aku

Makcik: "umor bpe dik baru lepas spm ker?
Aku: Ish, xdelah saya dah 25..
Makcik: Yeker? mudanya nampak dan hensem.
Aku: Kalau makcik tak bercaya, saya boleh tunjuk ic. Dan aku gelak kecil..

Tulah kisah dia..

Lagi 1, Baju JDT Grad A 45, butoh apa mahal nak mampus. Grad A je kot, Bukan Triple A.. 

No comments:

Post a Comment