Feb 1, 2014

Robocop sound 2014

Assalamualaikum, kenapa tajuk Robocop?

Ini adalah kerana aku telah menyaksaksikan 2kali Robocop pada 30Jan dan 31Jan dua hari berturut-turut.

Pada 30Jan tu, aku telah berjanji dengan Ibu dan adik aku, bahawasanya yang aku akan bawa mereka menyaksikan tayang yang telah dijanji-janjikan selama ini.

Dan pada 31Jan juga, aku telah berzanji,(hahah) berjanji dengan sahabat hendak tengok bersama dan alhamdulliah dua-2 janji dapat aku tunaikan walaupun dalam keadaan Demam yang agak Critical.

Mau tak critical. tengok wayang pakai sweater,stokin, makan panadol dan minum air cap badak. sebenarnyan demam tu dah start dari 29Jan dan sampai kehari nie masih lagi tidak baik. Isnin akan memulakan kerja semula, harap2 demam kebah secepat mungkin. Insyallah Barakallah

Siapa yang tak suka Robocop? Nie zaman aku kot, dulu tengok rocop dekat NTV7 tu Robocop bersiri dan aku adalah peminat utama. Dan sampai adakalanya ketika itu, percaya bahawa aku seorang Robocop yang sama macam dalam tv tersebut. Contohnya berjalan macam robocop sambil mengeluarkan bunyi. Nak dengar bunyi macam mana? try click kat bawah..



Ini antara mainan yang aku ada waktu kecik2 dulu


Sebenarnya siapa yang tahu tajuk lagu yang Murphy minat tu??? Dah puas cari tapi masih tak jumpa...

#sekian


No comments:

Post a Comment