Jan 24, 2014

Gua

Assalamualaikum, salam jumaat dan salam kecewa satu Malaysia...

Sebab apa kecewa? Sebab kecewa gua yang rasa dan sebab sedih jugak gua yang rasa....

Betul keputusan kadang2 tak cerdik, tapi fikir akibatnye sebelum buat sesuatu... kadang kala keputusan itu boleh buat seseorang kecewa. Itu pasal la fikir banyak kali.

Bercakap biar lah gunakan Akal bukannya gunakan Emosi atau Nafsu semata-mata.

Mungkin ada orang tak nampak yang kita sudah lakukan yang terbaik untuk dia, dan tiba-tiba buat keputusan Membabi Buta . Gua bukan apa, gua cuma terkilan dan terkecewa je...

(Credit to Google Image)

Sekarang apa perlu buat? Bak kata DEWA 19 " Hadapi dengan Senyuman semuanya terjadi sudah terjadi, Hadapi dengan tenang jiwa semua kan baik-baik saja"

itu saja coletih hari ini...duck face dulu


Assalamualaikum

2 comments: