Dec 3, 2013

Hari Esok, ku tempuhi jua

Assalamualaikum,

Hari esok iaitu 4/12/2013 adalah hari yang akan aku hadapi. Dimana, kerana esok juga lah aku akan melaksanakan tanggungjawab sebagai seorang Customer Service Executive di sebuah Institute Perbankkan aka Maybank.

Setelah selama hampir sebulan lebih training, dan esok adalah hari2 yang dinanti oleh semua NEWBIES CUSTOMER SERVICES EXECUTIVE.



Begitu cepat masa berlalu, esok aku dan beberapa rakan akan tetap tempuhi. Apa yang paling aku takutkan adalah language english yang tak beberapa fasih sangat dan berhadapan dengan customer yang perbagai ragam.

Task kami begitu mudah, selesaikan masalah customer , tetapi di setiap kemudahan itu ada terselit kesukarannya. Dimana, kalau salah escalate maka.... Masalah itu akan menimpa CSE.

Target for next year adalah menjadi seorang Banker yang berjaya dan disamping itu aku juga ada menanam untuk menjawat jawatan tinggi iaitu CEO or Manager.

ok itu saja.. esok update lain... waittttttttt

No comments:

Post a Comment