Jan 21, 2013

Superbike Vs Wanita Seksi

Assalamualaikum semua, bertemu kembali di dalam Blog saya yang tak seberapa Indah tapi Comel..

Tajuk entry pada tahun ini adalah Superbike Vs Wanita Seksi...

Mesti anda, kalian dan awak-awak semua kenapa dengan tajuk???

Bagi saya, Lelaki memang akan memandang wanita seksi... Sebabnya itu la lelaki, memandang keajaiban serta kecantikan wanita yang agak seksi tapi lawa... bukannya seksi tapi hodoh


SEKSI TAPI HODOH


SEKSI TAPI LAWA ( saya rasa) *google search

Itu pandangan bagi lelaki.. Tapi bagi saya, yang seksi adalah SUPERBIKE... Nampak Superbike bagaikan melihat wanita seksi.. (pada pandangan saya)..

Ini terjadi adalah sebab minat yang agak memdalam terhadap Superbike, tapi sayang... Tak mampu beli.. Hanya dapat melihat sahaja.. 

Mari kita lihat wanita seksi aka SUPERBIKE





Mata yang menawan tertawan juga seksi...

*Picture get from Google.com

Any comment please!!!

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, bukan xnk panjang2.. Idea xde sgt.. :)

      Delete