Dec 29, 2011

Maggie Goreng Mamak Sikit...!

Asalamualaikum sahabat blogger?


Location: Kedai Mamak Country Homes


Hari nie aku yang buat satu ENTRY tentang Maggie Goreng Mamak, ini hasil pengalaman aku sendri.. 


Kejadian ini berlaku pada 28/12/2011... 


Ketika itu, aku duduk bersendirian menyaksikan Perlawana Kelanta lwn ......(team ape nth).


teringin nak makan maggie goreng... so i order maggie goreng...


Haram Maggie Goreng tersebut Sikit sangat... 


Sesuai untuk kanak-kanak umor 5tahun...

Tak Percaya...?? Mari kita lihat gambarnya....





Sudah melihat gambarnya???


Ape Perasaan anda.. Jika anda dapat makan makanan yang sikit?


Sila Komen di Bawah..

#Bila aku berbicara.....

10 comments:

  1. Ada certain tempat jer yg maggie goreng dia banyak...
    yang lain... haremm...
    $ sudu dah habis... XD

    ReplyDelete
  2. lazat jua jika dimakan dikala lapar...hahaha

    ReplyDelete
  3. tahap kekenyangan tu kekal berapa minit je kalau sikit aceni. haha

    ReplyDelete
  4. Eh banyak laaa tu. haha

    ReplyDelete
  5. serius..dy x suke mee mamak..x kene ngan selera melayu..wink2..hehehe

    ReplyDelete
  6. ada bloger kata ckup... ada kata xkne gn selera melayu.. sbb melayu suka Melantak.. hahahha

    ReplyDelete
  7. errr.....cakap pasal maggie, mmg kelakar sbb baru mula makan maggie sem lepas. sebelom ni takot nak mkn

    ReplyDelete
  8. harga camne setimpal dgn maggie yg sikit tu ke?

    ReplyDelete
  9. harga mahal ... dlm RM4

    ReplyDelete
  10. kalo sikit x per worth it if sedap,..!!if not sakit hati jer kalo harga mahal!!

    ReplyDelete