Oct 31, 2011

Saya nak Gemuk~

Asalamualaikum, entry hari ni ialah Saya Nak Gemuk~

Ramai yang kat luar sana merungut sebab nak kurus.. 

Tapi aku merungut nak gemok... 

Sebabnya... Berisi cikit baru lah best.. hEHeHe..

Bukan Gemok macam gambar di bawah

Sedang2 sahaja..

Tapi aku xlah kurus sanagt macam kt Africa tu.. kalau kurus macam tu, scary kot


#kalau korunk yang kat Luar sana ada tips tuk Gemok... Tolong la Bagitahu aku OKY?

#terigin nk gemok..

4 comments:

  1. gambar atas tu, sexy...!!!

    ReplyDelete
  2. betul ke nak gemok..boleh je..sy insyaALLAH blh tlg. http://dlangitbiru.blogspot.com/2011/10/gua-tak-tipu-beb.html

    ReplyDelete
  3. I pun sme... tp xgemok2 jg.. hehe =]=]=]

    ReplyDelete
  4. Makan makan makan..hehehe..tp aku tau mesti hang dah mkn tp tak naik2..ade orang yang mmg badannya sgt susah nak naik brt badan..sbb faktor genetik atau mungkin ade penyakit.
    The only thing you can do is that keep taking good healthy meal. And keep exercising. You have to understand your own body. Kalau metabolism tinggi tu sbb kadang2 badan susah nak naik..yg penting ialah mknan yang sihat..ok?

    ReplyDelete

SELF-DISCIPLINE

Life teach you, that you’re capable Life teach you about you not good enough Life teach you about, this is possible For example, ...