Oct 13, 2011

Orang Tak Tahu Ape yang kita RASA

Hari ini entry yang agak sedih la... Sebabnya RAHSIA..



Walaupun kita ada ramai Kawan, sahabat, Boyfren or Gurlfren.... Diorang tak akan tahu n rasa ape yang kita pernah lalui...



Walaupun ada BFF, tapi.. diaorang tak akan dapat rasa ape aku rasa sekarang

Diorang tahu kita sedih je.. Sebabnya? Diorang tak tahu

Kata orang Kawan Gembira Ramai, Kawan tuk Cry jarang sekali kita Jumpa..

Tapi bagi aku, tak ada beza pun... Kawan boleh kita cari..



Tapi kalau Parents or Family kita??

Tiada penganti...

Biar buruk sekali pun Parents kita.. kita tetap sayang Dia.. 
Biar Jahat sekali pun Parents kita.. kita tetap sayang Dia..



#tak silap aku, ada terbaca satu cerita zaman Nabi dulu, seorang sahabat nie pegang Dua ekor Khinzir
sekor Khinzir betina dan sekor Khinzir Jantan.
Seorang nabi bertanya kepada Jejaka itu, adakah anda tahu bahawa pegang Khinzir adalah HARAM?
Jejaki tu berkata" Ye hamba mengerti tapi mereka ini adalah Ibu Bapa hamba yang di Sumpah menjadi Khinzir. Walaupun rupa Ibu Bapa hamba tak macam manusia. Tapi Ia adalah IBU BAPA Hamba.


Diorang yang membesarkan kita dari sebesar tapak tangan hingga kita DEWASA...

Ingatla wahai sahabat..

ANYTHING HAPPEN FAMILY FIRST

3 comments:

  1. aku buat entry nie smpai menitiskn ari mata.. nk taw sebab ape? aku seorang je rasa.. hahha

    ReplyDelete