May 24, 2011

Saya sudah Graduation la... Anda bila lagi??

Hari nie, aku bersyukor sangat-sangat... sebab akhirnya setelah bertukun lumus dalam assignment.. untuk dapat kan yang terbaik di kalangan yang terbaik..(biase2)... heheh.

Walapun, belajar kat KOLEJ PROFESIONAL MARA... tapi tu rezeki aku.. sebabnya belajar kat KPM.. xdak Yuran sangat hanya RM125 for every sem.. murah je.. pastu dapat elaun lagi.. RM265.00 selama 3tahun setengah..

Pasnie, masuk alam perkerjaan pulak, target kali nie.. aku nak tolong parents aku.. nak belikan diorang baju Raya.. Yela, selalu diorang je beli baju raya untuk aku dan adik-adik aku.. kali nie, aku pulak nak berjasa....

No comments:

Post a Comment

SELF-DISCIPLINE

Life teach you, that you’re capable Life teach you about you not good enough Life teach you about, this is possible For example, ...