Mar 27, 2011

Zaman Sekolah

FORM 4 Cerita ini hanya untuk di kongsi dengan anda2 semua...Zaman sekolah sememangnya seronok.. Yang masih aku igat, time tu aku baru menjejak kaki ke sekolah Mengegah KEbangsaan Bandar Tasik Puteri..

First time masuk sekolah tu, aku nak sangat masuk kelas Add Math, tp tak dapat... Hanya dapat kelas Perdangaan. Kelas 4B.. Jadi la.. kelas jugak.. hehe Pada hari pertama berada di sekolah itu, aku tak kenal sesiapa pun.. maklumlah budak baru kt sekolah tu.. Orang pertama yang aku kenal adalah, Ahmad Syah, Fatin, Azurina, Ika, Roshazman dan last sekali Ameer Farhan...

HAri kedua berada di Sekloha tu, aku pulak di lantik sebagai KETUA KELAS... Dah la budak baru, kena jadi Ketua plak tu.. Aduyai... !!!!... Time tu, semua nya indah, time tu la, first time tgk orang gaduh, tp aku yang takut.. Aku sebenarnya FOBIA dengan gaduh2 nie.. Time nie la aku disayang oleh seorang Guru yang bernama Cikgu Zarani.. Sebabnya, aku time tu, aku yang terpandai sekali dalam kelas dalam SUBJECT SEJARAH.. heheh...

FORM 5 Time Form 5 pula, Cikgu Zaranilantik aku sebagai ketua kelas sementara.... pada esoknya, tiba la hari mengundi siapa menjadi ketua KELAS kali terakhir.. Tup-tup undi punya undi... aku di lantik menjadi ketua kelas.. hahahha... time tu aku pengan jawatan ketua kelas yang busy, sebab nie kan amanah... heheh Pada Bulan 2.. aku dapat tawaran menjadi Pengawas.. macam mana boleh dapat, aku pun tidak tahu.. hahhah.. so aku kaji punya kaji... Cikgu kesayanga aku, yang rekeman kan aku tuk menjadi Pengawas.. hehe..syukur... setelah pergi temu duga tuk menjawat jawatan pengawas...

Akhirnya.. Aku dapat jadi PEngawas.. YAhooo...!!!
Time tu aku menjawat jawatan PEngawas dan KEtua KELAS... orang kata aku GILA kuasa.. ahhah Aku decide tuk lepaskan jawatan ketua kelas tu, tapi Cikgu tak kasi.. sok .. aku jawat dua JAwatan.. hahah Time tu jugak la, aku jadi FAMOUS bersama kawan2 aku, sebab kami WIN maen FUTSAL.. hehe senjak itu,

Aku jadi lebih displin..
HEHEHEH SAHABAT KU SEKARANG.. ROSHAZMAN,AMEER FARHAN, AZU, ANWAR...

No comments:

Post a Comment