Mar 30, 2011

New Creatures has be born

29 March 2011, Seri Iskandar : Tarikh keramat ini akan ku kenang sampai bila2... sebab nie tarikh lahirnya seekor anak kucing yang selama nie kami bela... Nama di beri SI Bunting, SI means is Seri Iskandar Bunting.. kucing yang kelabu berbulu lebat.

Tarikh nie, SI Bunting melahirkan anak2 kucing yang comel + bulu lebat sama macam mak kucing...
Mari kita saksikannya..!!!

{SI Bunting kepenatan melahirkan anak}

{sebab terlalu penat, aku suapkan SI Bunting makan... aku harap aku akan buat sama macam kt kucing pabila aku dapat isteri yang melahirkan anak aku.. xoxo}

{anak SI Bunting}

{nie dia, baby-baby SI Bunting}
Aku rasa bangga sebab dapat tengok SI Bunting melahirkan anak dia..heheh

Mari kita tengaok gelagat baby SI Bunting...

Video 1

video






nie la cerita tentang SI Bunting dan baby SI Bunting......

2 comments: